Szybki kontakt
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
Telefon: +48 602 650 052
E-mail: biuro@balticpaint.pl
Ottosson Fargmakeri wytwarza tradycyjną farbę z oleju lnianego od 1989 roku
Na początek, na małą skalę, a potem powoli, ale pewnie, firma rozwija się. Do dzisiaj, 26 lat później, wyprodukowano tysiące litrów farby z oleju lnianego. Zaopatruje profesjonalnych malarzy oraz osoby prywatne. Farba olejna lniana Ottosson znajduje się prawie wszędzie. Na fasadach drewnianych oraz na elewacjach otynkowanych i kamiennych. Są klienci, którzy malują wszystko od podłogi do sufitu za pomocą naszej farby olejnej lnianej. Inni używają go do malowania szczegółów, takich jak poręcz lub listwa.
Aby Cię zainspirować, opracowaliśmy szereg pozycji referencyjnych i umieściliśmy je na naszej stronie internetowej. Co jest dla ciebie szczególnie interesujące?
Drewniane fasady, fasady gipsowe, fasady murowane i kamienne, okna i drzwi, podłogi, stolarka wewnętrzna, metal, czy po prostu szukasz inspiracji?
Witamy w świecie pełnym kolorów.
Lista klientów obejmuje, od Szwedzkiej Rady Mienia Narodowego po indywidualne osoby prywatne.
Więcej przykładowych realizacji znajdziesz na stronie
https://ottossonfarg.com/en/om-ottosson/reference-objects/
Między innymi Ottosson Fargmakeri miała przywilej dostarczania farb do:
Pałacu Królewskiego w Sztokholmie,
Royal Mews,
Pałac Drottningholm,
Zamek Karlberg,
Muzeum Historii,
Uniwersytet Sala w Lund,
Skansen w Sztokholmie,
Zamek Christinehof,
Zamek Björnstorp,
Övedskloster,
Swan Castle,
Krapperup Castle,
Fredriksdal in Helsingborg,
Börringekloster AB,
Zamek Hovdala,
Zamek Gunnebo,
Zamek Kalmar,
Katedra Kalmar,
Ribersborg Kallbadhus i Katrinetorp,
Fabryka prochu Torsebro,
Farma Arnas Manor Farm,
Siedziba OKTANT w Göteborg,
Uniwersytet w Bergen,
Muzeum wsi Brevik w Norwegii i szwedzkie muzeum kolei Banverket.
Pałac sułtański w Stambule
Od 2013 roku jesteśmy dostawcą farb do pałaców sułtańskich w Stambule. Pałace są zbudowane w całości z tureckiej sosny która ma niesamowitą jakość. Pałace są duże i łącznie dostarczyliśmy 5000 litrów farby lnianej. Obecnie organizujemy seminaria dla tureckich rzemieślników.
Test jakości farb okiennych Amaliegade 3 / Kopenhaga
W 2001 roku okna pomalowano 10 różnymi systemami malarskimi, od farb syntetycznych po farby lniane. Test miał na celu sprawdzenie, która powłoka malarska wypadnie najlepiej po 10 latach ekspozycji. Oceniano min. pękanie, łuszczenie, pleśń. Ostateczne wyniki w 2011 roku wykazały, że farba lniana wypadła najlepiej ze wszystkich rodzajów farb.
Nowa biblioteka miejska w Niemczech
Nowa biblioteka miejska w południowo-niemieckim mieście Stegaurach jest dobrym przykładem nowoczesnej architektury i tradycyjnej farby olejnej z oleju lnianego. Powierzono nam dostarczenie naszej standardowej farby Red Empire do drewnianej fasady.
Otynkowany budynek na Nybroplan w Sztokholmie
Ta nieruchomość została zbudowana w 1839 roku. Przez lata budynek popadł w ruinę i został pomalowany wszystkim, co można sobie wyobrazić. W 2003 r. Przyszedł czas na gruntowny remont elewacji. Przeprowadzono analizę i odkryto, że pierwotnie użyto farby olejnej z oleju lnianego. Następnie dostarczyliśmy łącznie 700 litrów farby, wystarczającej na trzy warstwy:
Setki tysięcy okien w całej Europie
Od lat firma Ottosson dostarcza olej lniany i farby lniane do renowacji okien i stolarki w Skandynawii i całej Europie. Farba lniana jest najlepszym rodzajem farby jeśli chcemy uzyskać trwały efekt. Na zdjęciu budynek w Frankfurcie nad Menem w którym okna zostały odrestaurowane i pomalowane farbą lnianą przez Mosler & Munchow GmbH.
Pałac Sagera Sztokholm
Od roku 1995 jako Dom Sagera jest oficjalną siedzibą premiera Szwecji. podczas remontu w 2011 roku fasadę pomalowano farbą olejną lnianą zgodnie z pierwotnym wyglądem. Oprócz farby olejnej lnianej na fasadę, dostarczyliśmy farby do stolarki, drzwi i okien.
Grobowiec z XVIII wieku w Wiedniu
Metalowa brama tego grobowca została starannie odnowiona i pomalowana farbą olejną lnianą w kolorze kobaltowej zieleni i złota.Olej lniany ma fantastyczną przyczepność do żelaza.
Modrzewiowa fasada w Hammarby Sjostad
Drewno modrzewiowe które nie jest konserwowane, z czasem utlenia się i szarzeje.Aby tego uniknąć w Hammarby zabezpieczono fasadę lazurą z oleju lnianego.
W studio artysty Haralda Spitznera
W katolickiej Bawarii znajduje się wiele rzeżb kościelnych. Jednym z rzemieślników którzy je wytwarzają i o nie dbają jest Harald Spitzner który zawsze korzysta z farb lnianych Ottosson.
Farba olejna lniana i eternit (włóknisty cement azbestowy)
Używając farby olejnej z oleju lnianego, możesz malować na prawie każdej powierzchni. W tym przypadku właściciel nieruchomości znudził się szarymi płytkami eternitu i chciał je pomalować. Użył farby olejnej lnianej, która przylega do niemal każdej powierzchni, w tym eternitu:
Odrestaurowany drewniany kościół w Harzu w Niemczech.
Ten duży drewniany kościół został zbudowany w 1642 r. przez bogatych właścicieli kopalni w Clausthal-Zellerfeld w Niemczech. Kościół uważany jest za największy drewniany kościół w Europie Zachodniej mogący pomieścić 1200 osób. Kościół został pierwotnie pomalowany na niebiesko i mieliśmy zaszczyt dostarczyć farbę do tego prestiżowego obiektu:
Drewniana fasada po 15 latach od wschodniej strony.
W przeciwieństwie do syntetycznej farby, która osiada na powierzchni jako powłoka z tworzywa sztucznego, farba lniana pozwala olejowi lnianemu wnikać w podłoże. Oznacza to, że fasada pomalowana farbą z oleju lnianego nie łuszczy się i pozostaje estetyczna. Nie ma potrzeby zeskrobywania łuszczącej się farby lub martwienia się o zgniłe drewno przed jakimkolwiek malowaniem:
Stara Łaźnia położona na 200 molo w Öresund.
Obiekt został zbudowany w 1898 r. Przez producenta lasek CH Richtera, ale później został zniszczony podczas tzw. Huraganu lipcowego w 1902 r., po czym został odbudowany. W związku z wystawą bałtycką w 1914 r odbyły się na basenie obiektu zawody pływackie i zawody w piłce wodnej. W 1999 r. Stara łaźnia w Ribbersborg w Malmö bardzo potrzebowała renowacji. Powierzono nam wykonanie oryginalnego odcienia farby z 1904 r., opierając się na małych płatkach farby, aby budynek mógł zostać przywrócony do pierwotnego stanu: